Nye vindere hos prøvemedlemmerne

2016-10-proevematch-frokostPrøvemedlemmerne for efteråret 2016 har afsluttet deres forløb med træning og introduktion til klubben – og sidste fælles aktivitet var en match på par 3 banen.

Det blev en match, hvor første halvdel blev afviklet i let regn og middelmådig temperatur. Men deltagerne tog det med godt humør og de blev belønnet med tørt vejr i den sidste del af matchen.

Efter matchen var der frokost i Restaurant Kontoret – inklusiv præmieoverrækkelse.

På billedet ses fra venstre matchleder Freddy Brix, vinder Thomas Stilling samt de to spillere på andenpladsen, John K. Christiansen og Birgitte Steffen.

Prøvemedlemmerne skal nu bestemme sig for, om legen med golfbolden samt modtagelsen i klubben har været så god, at de ønsker at fortsætte. Tak til trænere og mentorer for at hjælpe de nye i gang.

2016-10-proevematch-praemieoverraekkelse