22/10 er der match for jer, der vil spille Regionsgolf i 2017

Så er vi nået så langt på året, at der spilles puljekampe i Regionsgolf, og vi Roskilde Golf Klub skal desværre ikke spille nogen i år.

I år er det ikke gået lige så godt som sidste år. Ingen af vores hold er blevet puljevindere. Det kan skyldes flere forskellige forhold, som jeg ikke skal komme ind på her.

Alle vores hold har haft nogle gode og spændende kampe, og den sociale del har været tip top. Vi håber at vi kan gøre det bedre til næste år med det nye tiltag, som vi har tænkt at gennemføre. Se lidt længere nede.

Først vil jeg lige oplyse Jer om, at Roskilde Golf Klub er blevet ”udtaget” til at afholde regionsfinaler i Regionsgolf. De afvikles fredag den 9. september, hvor det er veteranerne som har gunstart kl. 9.30 og lørdag den 10. september, hvor det er senior A-B og C, der har løbende start fra kl. 12. Der vil være omkring 100 spillere fra forskellige klubber rundt på Sjælland, som gæster vores klub i de to dage, og det er vores håb og målsætning, at de får en rigtig god oplevelse ved at gæste Roskilde Golf Klub. Så hvis du har lyst, så kom ned i klubben og se lidt regionsfinaler, det vil være hyggeligt.

Det nye tiltag som tidligere omtalt er en Regionsgolf åben 2016 som afvikles:

Lørdag den 22. oktober 2016 med gunstart kl. 9.30

Vi inviterer hermed ALLE, som har spillet på et regionsgolf hold i år og ALLE, som kunne tænke sig at deltage på et regionshold til næste år til en match.

Tanken er at vi kan få sammensat holdene til 2017 på en rigtig god måde. Vi laver en gunstart den 22. oktober kl. 9.30 og efter runden spiser vi lidt mad og herefter vil der være noget information vedrørende Regionsgolf 2017, hvor nye og gamle kan tilmelde sig de enkelte hold.

Vi havde 11 hold med i 2016, såfremt fremmødet er stort er der mulighed for, at tilmelde flere hold til 2017.

Så det er derfor vigtigt at du kommer og deltager i matchen, så vi kan få et overblik over hvor mange der har lyst til at være med i 2017. Såfremt du er forhindret i at møde op den 22. oktober 2016 er du velkommen til at sende en mail til mig om din deltagelse i 2017.

Matchen og tilmeldingen ligger på golfboks så du kan tilmelde dig nu, mens du husker det.

Har du spørgsmål eller andet er du altid velkommen til at ringe eller sende mig en mail.

Hilsen koordinator i Roskilde Golfklub

Erik Christiansen tlf. 22613480 mail: .

Her kan du se siden med Regionsgolf.