20 med i par 3 match – se billederne

I et pragtfuldt efterårsvejr blev den sidste af fire matcher på par 3 banen afholdt lørdag den 1. oktober.

Det var 20 ivrige spillere, som fordelte sig på banen og spillede en ni-hullers slagspilmatch.

Efter matchen var der fællespisning i klubhuset. Her var der bl.a. præmier til bedste dame og bedste herre gennem de fire matcher. Det blev Christa H. Jørgensen og Søren Klok.

Et af formålet med de fire matcher har været at skabe interesse for at etablere et par 3 udvalg, som fremover kan iværksætte aktiviteter på par3 banen.

Der er nu etableret et lille udvalg på tre personer, som dog gerne ser at yderligere to-tre andre interesserede også melder sig. (Ring til sekretariatet og meddel, og du gerne vil være med). Det kræver kun, at du bruger nogle få timer en gang om måneden i sæsonen.

Herunder kan du se masser af billeder fra matchen.