Spørgeskema ud til sidste tredjedel – svarfrist 3. oktober

Alle klubbens medlemmer får i løbet af året mulighed for at svare på et spørgeskema omkring Roskilde Golf Klub. Spørgeskemaerne fordeles i tre portioner henover året, og tiden er nu kommet til den sidste tredjedel af medlemmerne.

Bestyrelsen og sekretariatet gør meget ud af at inddrage medlemsundersøgelsen i deres daglige arbejde, så derfor vil de meget gerne have deltagelse fra så mange medlemmer som overhovedet mulig.

Allerede nu er det blevet besluttet at tage fat i nogle bestemte emneområder, men bestyrelsen behandler først disse, når alle har haft mulighed for at svare.

Der er dog et punkt, der allerede bliver taget aktion på, og det handler om “Ordens- og etiketteregler”, hvor der bliver holdt et medlemsmøde den 1. november.

Her kan du se nyheden om indsatsområderne og medlemsmødet.

De sidste tredjedel af medlemmerne fik en mail med spørgeskemaet 20. september – og der er så 14 dage til at svare.