To superrunder sikrede Martin Hansen mesterskabet i slagspil

Så er første weekend af klubmesterskaberne afsluttet. Vi startede lørdag morgen i herligt septembervejr. Der blev gået nogle rigtig gode runder i alle rækker. Det er helt sikkert en succes, at vi i år også har en stablefordturnering med, som giver mulighed for, at alle fuldtidsmedlemmer kan tilmelde sig.

Fra lørdag vil vi godt lige nævne en spiller, der gik to rigtig gode runder i herre mesterskabsrækken, nemlig Martin Hansen. I runde 1 brugte han 68 slag og i runde to 66. Super!!!

Også søndag var det herligt septembervejr. Hans Volmer brillerede med hole in one på hul 17. Tillykke til ham.

Vinderne blev:

• Herre mesterskabsrækken: Martin Hansen
  • Dame mesterskabsrækken: Johanne Heidebo Svendsen
  • Junior mesterskabsrækken: Mads Emil Boas
  • Senior mesterskabsrækken: Carsten Nielsen – rettet 26/9, ved en fejl fremgik tidligere, at vinderen var Jan Birger Nielsen
  • Veteran mesterskabsrækken: Jan Birger Nielsen – rettet 26/9, ved en fejl fremgik tidligere, at vinderen var Frank Tarp Hansen
  • Stablefordturneringen: Anne-Marie Vinther Larsen

Fra senior herrer, veteran herrer og stableford har de fire bedste i hver række kvalificeret sig til hulspilsmesterskaberne i den kommende weekend.

Herre- og damemesterskabsrækkerne spiller 1/8 og 1/4 finaler lørdag samt semifinale og finale søndag, så du venter der en forrygende hulspilskonkurrence. Kom ud og hep på spillerne. Det har fortjent det – og de er godt nok dygtige.