Eftersøgning: 2×4 timers hjælp ved juniorfinaler 11. september

Klubben er søndag den 11. september vært for junior landsdels finaler, hvor der kommer juniorer fra en lang række klubber fra Sjælland og dyster i mange forskellige rækker.

Synes du, det kunne være sjovt at se, hvordan sådan noget foregår og har du mulighed for at bidrage, så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi har brug for 2×4 frivillige på følgende tidspunkter søndag den 11. september:

• Kl. 7.30-11.30
  • Kl. 11-15

Opgaverne består dels i at hjælpe med at få spillerne afsted fra 1. tee – altså være startere, dels at være til stede ved de huller, hvor der er blindt udslag. Her skal der være nogen til at holde øje med, hvor boldene lander, så turneringen kan blive afviklet så smidigt og hurtigt som muligt. Denne sidste post bliver kaldt “for-caddies”.

Kontakt meget gerne sekretariatet, hvis du har lyst og tid til at være med. Det bliver en god dag i selskab med mange gode juniorspillere.