Weekendgolf nu også på hjemmesiden

Roskilde Golf Klub har en række ”klubber i klubben”, en række af særlige aktiviteter for forskellige medlemstyper og interesser. Der er fx Damedag, Herredag, Parmatch, Singlegolf, Seniorgolf, Handicapgolf og ”Den ultraseje torsdagshyggeklub”.

Hver ”klub i klubben” har sin egen side her på hjemmesiden med beskrivelse af klubbens aktiviteter og kontaktpersoner. Her står også, hvem klubben er for og hvordan man kan være med.

Nu er der også kommet information på omkring Weekendgolf, som er en særlig ”klub i klubben” for medlemmer, der gerne vil ud og spille med andre på lørdage, søndage og helligdage. Alle med max spillehandicap på 36 kan være med i denne “klub i klubben”. Klubben har fortrinsret til tiderne mellem 8.30 og 9.30 – dog ikke, hvis der er turneringer eller matcher den pågældende dag.

Her kan du læse mere om Weekendgolf. Du finder alle klubber i klubben under menupunktet ”Aktiviteter – Klubber i klubben”.