Bestyrelsesreferat: Klubben tager kontakt til dem, der ikke afbooker

Bestyrelsen har igen holdt møde – og referatet er nu lagt her på hjemmesiden. Nederst i denne nyhed kan du finde linket til bestyrelsesreferaterne.

2016-05 Touch computerEt af punkterne på mødet handlede om, at for mange bestiller tid på banen og ikke får afbooket. Når nogen ikke kommer, så kunne der have været plads på banen til nogen andre, så derfor har bestyrelsen besluttet, at der skal tages kontakt til dem, der gentagne gange ikke får afbooket – eller som måske bare går ud på banen uden at registrere tiden.

I GolfBox hedder det ”no show”, når man udebliver eller ikke registrerer sin tid og udskriver et scorekort. Og begge dele skal vi gøre, når vi går ud på banen. Scorekortet er nemlig samtidig beviset på, at man har adgang til banen – enten som medlem eller gæst.

Fakta er:

• Der er 4-500 ”no shows” pr. måned
  • 53 medlemmer har mere end et ”no show”
  • 10 har mere end to ”no shows”
  • Topscoreren har 7 ”no shows”

I første omgang tager sekretariatet nu kontakt via mail til dem, der har flest ”no shows”, så det kan blive bedre i fremtiden. Målet er, at GolfBox fuldt ud afspejler hvem og hvor mange, der spiller på banen, så flest mulige oplever, at de kan få tider.

Nyt infoudvalg starter efter sommerferien
Et andet punkt på bestyrelsesmødet var dannelsen af et infoudvalg. Det er nemlig nu nedsat og klar til at starte efter sommerferien. Udvalget består af Jens Krøis fra bestyrelsen, daglig leder Anders Schnack, webmaster og formand for udvalget, Henrik Overgaard Pedersen, samt Dorte Quist og Hans Kristian Olesen.

Udvalget skal blandt andet arbejde med en kommunikationsplan, hjemmesiden og andre informationstiltag i klubben. Alle udvalg og klubber i klubben er blevet bedt om at finde en informationsansvarlig, som er kontaktperson til infoudvalget. Målet for informationsudvalget er bl.a., at alle medlemmer føler sig velinformerede om aktiviteter, nyheder, bestyrelsesbeslutninger i RoGK, mv. Også gæster skal føle sig velinformerede.

Se referatet fra bestyrelsesmødet
Du kan finde alle referater fra bestyrelsesmøderne i menuen ”Om klubben – bestyrelsesmøder”.

Er der punkter, du vil kommentere eller har ideer til, så kan du enten tage kontakt til den ansvarlige i bestyrelsen eller i et udvalg – eller du kan tage det op i den lukkede Facebook gruppe, “Roskilde Golf Klub – fra medlem til medlem“. Er du ikke medlem af denne gruppe, kan du anmode om at blive medlem, når du går ind på siden.