Damedags afslutning i højt humør

Damedagen sluttede forårssæsonen i dejligt vejr med match og fællesspisning med ca. 60 deltagere.

Vi spillede både individuel stableford og holdturnering med et par krøller på halen, da det var tilladt at bruge et gratis kast pr. hul pr. spiller. Det gav nogle fantastiske scores og den bedste spiller på dagen blev Ellen Johnsrud med 56 point.

2016-06 Damedag dagens samlede vinderOpløbet var dog tæt, da fem damer havde samme score som Ellen, og matchledelsen havde besluttet, at det var spilleren med højeste handicap, der skulle løbe med præmien.

Holdturneringen bestod i holdets samlede stableford score, divideret med antallet af spillere på holdet. Dermed blev vinderholdet Lone Lindgård Madsen, Hanne Willumsen, Bente Nissen og Andrea Lima med en samlet score på 201 points og en holdscore på 50,25.

Der var også præmie for nærmest hullet på alle par 3 huller;

• Hul 5 – Robyn Bohen – 140 cm
  • Hul 7 – Anne Planch Madsen 152 cm
  • Hul 13 – Irene Matthiesen – 507 cm
  • Hul 17 – Mette Madsen – 598 cm

Længste drive:

• Hul 8 – Alice Wind
  • Hul 12 – Lene Rasmussen
  • Hul 15 – Andrea Lima
Det tidligere og nuværende formand for Damedagen, Andrea Lima og Lene Rasmussen.

Vinderne af forårets matcher er:

A-rækken:

1. Anne-Marie Vinther Larsen
  2. Lene Rasmussen
  3. Robyn Bohen

B-rækken:

1. Bente Nissen
  2. Hannah Berg
  3. Birte Helbæk

C-rækken:

1. Anne Vinther
  2. Anette Jerlo
  3. Ebba Westergaard

Damedagen er glade for den store tilslutning og siger tak til alle damer for en god forårssæson, til Restaurant Kontoret for dejlig mad og god service, til sekretariatet for hjælp og til vores sponsor Brian Harder.

Lene Rasmussen og Damedagsudvalget