Vær med i Pink Cup lørdag den 11. juni – nu også for mænd

Årets Pink Cup plejer kun at være for kvinder, men i år er herrer og juniorer også inviteret med. Det er en turnering til støtte for Kræftens Bekæmpelse og er en match for alle medlemmer af Roskilde Golf Klub uanset spillehandicap. Matchfee går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Der er indtjekning kl. 7.30 og samlet gunstart kl. 8.30. Fik vi sagt, at det hele foregår lørdag den 11. juni?

Restaurant Kontoret sørger for buffet efter matchen. Det koster 89 kroner at spise med (drikkevarer kommer derudover), og beløbet bliver opkrævet i forbindelse med tilmelding til turneringen. Prisen for at være med i turneringen er 125 kr.

Max antal deltagere er 90, og Damedagen og matchudvalget, der står for arrangementet, håber på rigtig mange tilmeldinger og en god dag på banen og i klubhuset.

Tilmelding og betaling foregår via GolfBox – både til turneringen og til spisning.

Her kommer du til Pink Cups side her på hjemmesiden. Her finder du de oplysninger, der er indtastet i GolfBox – og du kan undervejs følge antallet af tilmeldte og også resultaterne på dagen, når vi kommer så langt.

For at skabe yderligere overskud til Kræftens Bekæmpelse vil der ved spisningen efter matchen være auktion over et originalt litografi. Her er mindste bud er 1.000 kr. I ugen op til matchen vil der i klubhuset blive placeret beholdere til indsamling til fordel for Kræftens Bekæmpelse.

Her kan også støtte indsamlingen – du bliver dirigeret hen til en side på www.cancer.dk, hvor du kan betale. Denne side er specielt oprettet til Roskilde Golf Klub.

Endelig er det også muligt at støtte med 100 kr. ved at sende en sms. Du sender teksten SB fm3es (husk mellemrum) til 1277, og så støtter du indsamlingen med 100 kr.

Yderligere praktiske oplysninger om Pink Cup:

• Der er to damerækker – A+B -og en herrerække
  • Der er konkurrencer om tættest på alle par 3 huller – Proshoppen sponsorer præmier
  • Der er præmie for længste drive hul 8 – både for herrer og damer