Mange elitekampe 29. maj – støt og få en sandwich

2016-04-24 RGK Elitekampe 12Så er det igen en stor weekend for eliteholdene – specielt søndag den 29. maj er der mange kampe på hjemmebane.

Alle holdene har brug for at den støtte og opbakning, de kan få, og alle der har lyst, er velkomne til at følge spillerne rundt på banen.

Søndag kl. 15 er der et helt særligt arrangement for at sikre godt med tilskuere til de sidste, forhåbentlig spændende huller. Fra kl. 15 bliver der serveret en forfriskning og en sandwich ved teestedet på hul 13.

Her får du et overblik over, hvem der spiller på hjemmebane søndag:

• Dameholdet i 1. division spiller mod Køge med kampstart kl. 8. Der startes med tre foursomes og om eftermiddagen spilles de seks singler.
  • Herreholdet i 2. division møder Royal Golf Club. Også her lægges ud med tre foursomes med kampstart kl. 8.20. Om eftermiddagen spilles de seks singler med kampstart kl. 13.
  • Klubbens 2. hold herrer, som spiller i 4. division, møder Albertslund med kampstart kl. 9.
  • Klubben 3. hold, ”boblerne”, møder Royal Golf Club II med kampstat kl. 10.10.
  • Seniorholdet i 2. division møder CGC med kampstart kl. 11.20.

Damer og seniorer spiller også hjemme lørdag
Dameholdet spiller også på hjemmebane lørdag mod Hedeland med kampstart kl. 8. Her startes der med tre foursomes, og om eftermiddagen spilles de seks single – med kampstart kl. 13.

Seniorerholdet i 2. division spiller mod Skjoldenæsholm fra kl. 8.30.

Flere af de øvrige hold spiller også lørdag – men på udebane:

• 1.  holdet herrer møder Rungsted Golf Club
  • 2. holdet herrer møder Holbæk
  • 3. holdet møder Greve

Her kan du se divisionsholdenes side – hvor resultater og stillinger automatisk bliver opdateret.

Hver uge kan du også få lidt mere at vide om “Ugens eliteprofil” – forfattet af Tutter Blume.

Kom og bak vores dygtige spillere op.