Ny match for prøvemedlemmer 11. juni

Godt halvdelen af årets prøvemedlemmer, som nu har fået golfinstruktion i ca. 1½ måned,  deltog i en match på par 3-banen søndag den 22. maj.  Det var deres første “prøvelse” ud i golfspillet, og alle gik til den med fint humør i det gode vejr.

Målsætningen med matchen var ikke så meget at udpege de bedste golfspillere, men at skabe mulighed for socialt samvær og etablere spillefælleskab. Det blev en succes. Der var selvfølgelig en belønning til bedste dame og bedste herre, men også præmie til næstsidstepladserne, samt mange klappepræmier.

Næste match for prøvemedlemmerne er lørdag den 11. juni. Denne gang er der tilmelding her via hjemmesiden.

Her kan du finde information og tilmelding til match for prøvemedlemmer lørdag den 11. juni 2016.

Tak til Hans Kristian Olesen for det indsendte foto.