Herredagsspillere skal huske at tilmelde sig hver onsdag

Kære spillere på herredagen, især de 25, som ikke var tilmeldt herredagens match den 18. maj.

Nu går den ikke længere.

Er du ikke tilmeldt dagens match, bliver dit scorekort ikke registreret, og du bliver ikke automatisk reguleret.

De gode slag på par 3 hullerne, som kunne give en præmie, går ligeledes ud.

Bjørn Pedersen fra Herredagsudvalget

Beskeden fra Herredagen skal forstås på den måde, at der fra i år er lavet en ny og bedre måde at bruge GolfBox på i forbindelse med onsdagsmatcherne. Alt bliver nu indtastet i GolfBox – og bliver efterfølgende vist direkte på hjemmesiden.

Det nye for spillerne er imidlertid, at de hver onsdag skal foretage sig to ting i GolfBox:

• Det ene er at tilmelde sig selve den konkrete herredag – se under “Klubturnering” i menuen ude til venstre. Find den konkrete herredagsdato, klik på den og tilmeld dig
  • Det andet er, at du skal bestille tid i GolfBox

Her kan du læse mere om Herredagen – bemærk specielt fanen omkring tidsreservation.