Mikrogolf starter igen

Har du et barn eller barnebarn på mellem fem og ni år, som godt kunne tænke sig at lege lidt golf? Så er muligheden nu vendt tilbage i Roskilde Golf Klub.

Anne Sofie Siebuhr, der selv er spiller på 1. divisionsholdet for damer, er træner for klubbens mikroer. Anne Sofie har også selv en datter, der lige er blevet mikrogolfer.

Mikrogolf i Roskilde Golf Klub har ligget stille i et par år, men vender altså nu tilbage, og vi håber, at det bliver en lige så stor succes, som sidste mikrogolf blev tilbudt.

Første træningsdag bliver onsdag den 20. april kl. 17-18. Herefter vil der som udgangspunkt være træning hver anden onsdag. Aktiviteterne for juniorer afhænger dog af leder- og forældreinddragelse, så der kan både blive skruet op og ned for aktiviteterne afhængig af frivillige hjælpere.

Her kan du læse mere om mikrogolf.

Det koster 500 kr. at blive meldt ind som mikromedlem. Her kan du melde dit barn ind.