Sverigestur med juniorerne

16 juniorer og 3 voksne var i weekenden på årets afslutningstur til Sverige. I år gik turen til Abbekås Golf Klub, en meget fin golfbane, hvor man ikke skal lide af bunker-skræk. Hvis man bare tæller hul 17 og 18 med, var der alene 27 bunkers på de to huller.

Vi boede på nogle hyggelige værelser i selve klubhuset, så der blev trænet alt det, de kunne nå inden det blev mørkt, herefter fortsatte hyggen indendørs med bordhockey og bordfodbold, tv m.m.

Efter golfrunden lørdag blev August Kindall dagens vinder med 41 p. Søndagens vinder blev Sofus Hansen med 40 p.

Den gennemgående turnering blev vundet af August Kindall, efterfulgt af Sofus Hansen og på tredjepladsen blev det Emil Lyseen.

En stor tak skal lyde til dem, som spillede Skins Game samt til vores præmiesponsorer til turen: Lasse Frølich, P.P. Brolægning A/S, F.J. Poulsens Anlægsgartneri A/S, Bo Østergaard samt Roskilde Vinduescenter.