Første medlemsmøde om ny hjemmeside afholdt

Så er vi i gang med klubbens nye hjemmeside.

10 af klubbens medlemmer var med, da arbejdet med hjemmesiden blev skudt i gang ved et medlemsmøde i klubhuset – og dobbelt så mange havde givet input på forhånd, så listen med kommentarer og forslag er allerede meget lang.

På mødet var ideerne mange og ikke alle var enige om alt, men sådan er det jo i en klub med så mange forskellige typer medlemmer. Debatten var imidlertid god – og alle bakker op om, at klubben trænger til en ny og bedre hjemmeside.
Det bliver spændende, om vi kan forene ønskerne, så alle medlemsgrupperinger føler, at der på hjemmesiden er noget for dem – samtidig med, at vi sørger for, at greenfeegæster, nye og potentielle nye medlemmer nemt kan finde de informationer, de har brug for.

Hjemmesiden bliver dog ingen succes, hvis der ikke er opbakning og involvering både undervejs med opbygningen, men også sidenhen med opdatering, levering af nyheder, billeder og lignende. Heldigvis har flere allerede tilbudt deres assistance – og senere får flere mulighed for at være med.

I første omgang danner vi derfor en fokusgruppe, som kommer til at følge arbejdet med den nye hjemmeside lidt tættere henover efteråret og vinteren, ligesom gruppen får mulighed for at teste og give input undervejs. Her vil det være godt, at så mange medlemsgrupperinger som muligt er repræsenteret. De første interesserede meldte sig allerede ved medlemsmødet – og har du lyst til at være med, så send mig en mail.

Hilsen
Henrik Overgaard Pedersen
Webmaster for den nye hjemmeside

Tlf. 91 54 77 76

Deltagerne på det første møde var en god blanding af nye og rutinerede medlemmer. Fra venstre: Ole Filtenborg, Ole K. Sørensen, Poul Kortegaard, Hans Møllegaard, Henrik Overgaard Pedersen, Dorte Qvist, formand Kim Møller Behrend, Jens Juel, Birgitte Høyer og Michael Høgsbro.