Så skal der spilles golf og danses til midsommer!!!

Roskilde Golf Klub’s Midsommermatch har tidligere været et stort tilløbsstykke med to runder golf, masser af flotte præmier og god mad. Men tidligere har der også været musik, underholdning og dans og netop det var med til at gøre denne match helt unik og enestående.

Så derfor har golfklubben hyret Twiggi til at underholde musikalsk og ikke mindst agere DJ og spille musik hele aftenen.

Restaurant Caddie & Co serverer en lækker buffet og man kan vælge enten mellem skaldyrsbuffet eller en grillbuffet. Der er velkomstdrink til alle og kaffe / kage efter middagen. Tilmelding skal ske hos Caddie & Co og koster 300 kr.

Lørdag står Caddie & Co ved hul 12 og sponsorer en grillpølse og lidt at drikke.

Søndag er der overdådigt præmiebord, som venligst er sponsoreret af Advokatfirmaet ROAR.

Tilmelding som hold skal ske via Golfbox og koster kr. 600,- pr.- hold.

Tilmelding som individuel kan kun ske ved henvendelse i sekretariatet og opmærksomheden henledes på, at vi ikke kan sikre alle individuelt tilmeldte at komme med, hvorfor det anbefales at man selv sammensætter og tilmelder sit hold.

Se plakaten med mere information.