Pulsen på golfen – Golfspilleren i Centrum

Bestyrelsen i Roskilde Golf Klub har tidligere på året takket ja til at være med i Dansk Golf Unions projekt, hvor såvel gæster i RoGK og klubbens egne medlemmer kan vurdere golfklubben. DGU’s projekt har været undervejs i flere år og ser nu dagens lys.

Projektet tager kort fortalt sit udgangspunkt i, at gæster og medlemmer vurderer RoGK på mange forskellige områder og via de svar der modtages, analyseres herpå og klubben modtager således en score, som angiver hvor dygtige klubben er til at håndtere f.eks. rengøring i klubhuset, udvalg i restauranten, åbningstider i klubhuset m.m. og for greenfee gæster f.eks. greens eller teesteders tilstand, banens design og layout og m.m.

Medlemmerne af RoGK er derfor med til at danne en tilfredshedsundersøgelse, som klubbens bestyrelse og ledelse efterfølgende kan bruge til at udvikle og optimere klubben. For gæsternes vedkommende er målet det samme men mere baseret på det at være gæst i en anden klub. Når de første resultater foreligger i slutningen af 2014 vil vi informere jer nærmere herom.

Man deltager ved at have opdateret sin mail adresse i Golfbox og været gæst på anden bane, så modtager man en mail fra DGU, hvor man opfordres til at deltage og svare på en række spørgsmål. Det skal dog bemærkes at det langt fra er hver gang man har spillet, at man modtager en mail fra DGU. Der er et ”filter” indbygget således, at man fra tid til anden bliver udvalgt og tilsendt en mail, så det ikke altid er de samme medlemmer som spørges, og lige så med gæsterne.

Når I modtager disse mails skal vi hermed opfordre Jer til at svare på dem. Vi ved af erfaring, at mellem 25-40% svarer, hvilket er en normal procentdel, så vi håber i alle vil være med til at løfte i flok og besvare hver gang i modtager nye spørgsmål.

Rigtig god fornøjelse