Sekretariatets åbningstider

Vi er fra kontoret meget opmærksomme på, at flere medlemmer har givet udtryk for, at kontoret er meget ”lukket” og svært at nærme sig. Det er for så vidt også korrekt i forhold til vores eksisterende åbningstider, men undertegnede vil gerne opfordre til, at de nye åbningstider respekteres så meget som muligt.

Ved ansættelsen af undertegnede har bestyrelsen besluttet at ændre lidt på strukturen, arbejdsopgaverne og løsningen heraf.

Det betyder at kontoret har behov for ”alene tid” hvor der fokuseres på at færdiggøre opgaver og overholde deadlines. I tider hvor mange medlemmer og gæster ikke kun banker på og kommer ind på kontoret, men også ringer til klubben og sender mange mails, er det vigtigt at understrege behovet for, at kontoret til tider har ro til at løse fastlagte opgaver.

Det betyder ikke at kontoret altid vil være lukket og udadtil virke som ”et uindtageligt fort” for nu at bruge et par af medlemmernes udtryk. Vi arbejder på at finde en løsning, hvor kontoret kan have mere åbent, f.eks. ved hjælp fra frivillige m.fl. men det er formentlig en løsning som først vil kunne igangsættes i 2015.

Vi skal i samme øjemed erindre om, at vi altid kan kontaktes via mail hvor vi bestræber os på at svare inden for 48 timer. Med ønsket om at I hjælper os ved at respektere nedennævnte åbningstider:

Personlig henvendelse:

• Mandag kl. 12.00 – 17.00