Ny kampagne – sig ”hej” til en ven

RoGK har på nuværende tidspunkt knap 60 nye prøvemedlemmer, hvilket er meget tilfredsstillende. Vi ved også at flere vil komme til, da vores medlemmer er gode til at anbefale klubben til venner, bekendte, kollegaer, familie m.fl.

Vores prøvemedlemmer er vigtige, da de naturligt er med til at videreføre klubben på sigt og skabe det gode og solide grundlag, som alle klubbens eksisterende medlemmer har medvirket til.

Så for at give vores nye medlemmer en opstart de første par år skal der hermed opfordres til, at vi alle siger ”hej” hver gang vi passerer et medlem eller en gæst, uanset om vi kender vedkommende. Det vil ikke blot give gæster en følelse af, at de er velkomne men også give vores nye medlemmer en rigtig god start på et mangeårigt medlemskab. Thorbjørn hilser gerne – gør du også?